sobota, 24 sierpnia 2013

Zatracenie :)

Witajcie kochane ludki
Nie było mnie klika dni, bo najnormalniej w świecie zatraciłam się w masie solnej :)
Lepiłam, formowałam, piekłam i malowałam..
Suszyłam, lakierowałam i fotografowałam..
och, ja sie chyba zakochałam i uzależniłam od tego :)
A teraz parę foteczek..
mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Oczywiście zapraszam też na fb, moje drugie uzależnienie  :)


Masa błędów za mną, ale cała głowa następnych pomysłów :)
Po prostu dzień bez lepienia i malowania uważam w tym momencie za stracony. Też tak macie?
Dziękuję za odwiedzinki i każde miłe słowo:)

5 komentarzy:

  1. Obawiam się, że już Ci tak zostanie :) A to dopiero początek :) Najważniejsze, że dobrze się przy lepieniu bawisz :) I efekty super :)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) Oj bawię się świetnie z moimi Tworkami :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja tez tak mam i już od wielu miesięcy, dobry wybór hobby gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez tak mam i już od wielu miesięcy, dobry wybór hobby gratulacje

    OdpowiedzUsuń